  • Data: 2010-03-20 08:07:18
    Temat: Re: [rp] OFE dobrowlne
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek pisze:
    > http://www.rp.pl/artykul/7,449365_Czy_OFE_beda_dobro
    wolne_.html

    > cyt: "Kto z państwa nie umie kupić obligacji skarbowych? - pytała
    > Jolanta Fedak i dodała, że OFE za to biorą prowizje"
    >
    > Pożyjemy, zobaczymy :)

    Po wczytaniu się w artykuł widać, że nie chodzi o zmniejszenie
    składki potrącanej od pracowników, tylko o inny jej podział na I i II
    filar. W tym kontekście pytanie "Kto z państwa nie umie kupić obligacji
    skarbowych" jest oszustwem, sugeruje bowiem, że to sam obywatel mógłby
    kupić (albo i nie).

    Ale pytanie bardzo dobre. Mogę zadać jeszcze kilka.

    Kto z państwa nie potrafi pójść do prywatnego lekarza? NFZ do rozwiązania.

    Kto z państwa nie potrafi wybrać nauczyciela do swojego dziecka? MEN do
    kosza.

    Kto z państwa nie potrafi kupić funduszu inwestycyjnego? ZUS jest
    niepotrzebny!

    itp. itd.

    Ale takich pytań nikt nie zadaje.

    --