  • Data: 2002-08-27 21:58:29
    Temat: Re: rozszerzenie dzialalnosci
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 27 Aug 2002 22:12:42 +0200), "Piotr
    Gejgalis" <g...@N...info> był(a) napisał(a):

    >Mama prowadzi sobie jadlodajnie. Ja jestem studentem. Nie jestem tam
    >zatrudniony.
    >Czy aby rozszerzyc dzialanosc gospodarcza mamie wystarczy zalatwic to w
    >urzedzie miasta?

    Jeśli to zwykła DG zarejestrowana w ewidencji działalności
    gospodarczych to prawie tak.

    a) Wpis: Koszt około 50zł.
    b) Regon: za darmo

    >Chcialbym sprzedawac strony www oraz umieszczanie reklamy w internecie i nie
    >wiem czy taki
    >rodzaj dzialalnosci mozna "podpiac" pod jadlodajnie...

    Można, aczkolwiek nazwa może działać na Twoją niekorzyść :-)

    >Czy ktos z grupowiczow ma moze zarejestrowane dzialalnosci gospodarcze o
    >bardzo szerokim zakresie dzialan?

    Tak. Moja zawiera prawie całą kartę a4 spisu :-) ale to dlatego, że
    się nie znałem i nie napisałem ogólnie, a ze szczegółami :-)

    Z punktu widzenia prawnego nie ma przeciwskazań na wielobranżowe
    przedsiębiorstwo, choć z uwagi na marketing nazwa może być istotna...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)