  • Data: 2006-04-09 19:36:09
    Temat: Re: rozliczenie zarobków dzieci ...
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    krakus_ik wrote:
    > sytuacja:
    > jedno dziecko 21 lat ma NIP, student, jedna umowa zlecenie (jakieś
    > promocje)(dostał PIT-8B)
    > drugie dziecko - 18 lat - uczeń - nie ma NIP, jedna umowa zlecenie
    > (dostał PIT-8B)
    > jak rozliczać - wszystkich łącznie z rodziną (z ona rozliczamy się
    > współnie)
    > czy
    > ten co ma NIP musi osobno
    >
    > pomózcie

    Okazy dorosłe (> 18) rozliczają się same, bo są już dorosłe.
    Ten bez NIP niech wyśle pit razem z drukiem nip-3 o nadanie NIP.
    Ale to trochę po rybkach, bo to należało zrobić poprzez zleceniodawce w
    momencie podjęcia zlecenia. Bo odpowiedz mi na pytanie jaki nip wpisał
    zlecniodawca na odporwadzonej zaliczce i jaki nip figuruje na pit-8b?
    Puste ?