  • Data: 2005-05-20 23:49:26
    Temat: Re: rozliczenie straty z dwóch kolejnych lat
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    iOn Fri, 20 May 2005, plusz wrote:

    >+ W artykule news:428E2B45.5030905@poczta.fm,
    >+ niejaki(a): Tomasz Staszewski z adresu <t...@p...fm> napisał(a):
    >+
    >+ > A nie jest czasem tak, że w 2005 mogę rozliczyć 90 i w 2006 90? Hę?
    >+
    >+ z ustawy wynika, że max 50% straty z ostatniego roku

    A nie nie.
    Ustawa dotyczy przychodów i strat *danego* roku - a nie lat poprzednich :)
    Wcale niedawno było smiesznie - bo starsze przepisy dawały tylko
    3 lata po 30%, więc z roku X mozna było odliczyć tylko 30% ale z roku
    X+1 już 50% :)

    >+ więc raczej nie 90

    ...a IMO właśnie tak :)
    W przepisie jest nawet przezornie dopisane: "50% tej straty".
    Czyli straty z danego roku *osobno* !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)