  • Data: 2007-04-13 13:56:42
    Temat: Re: rozliczenie roczne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > nie możesz.

    ok, dzieki.

    > kwoty i daty wypłat.

    wyplat czyli taka jaka dostał do reki czy tzw. brutto?
    Rozumiem ze rozliczam tylko to co faktycznie dostał do reki w 2006?
    Te kwote wpisuje jako inne przychody na pit-37? A jakies koszty uzyskania?
    Bo bez KUP to wyjdzie ze praktycznie całe 19% bedzie musiał od zarobionej
    kwoty oddac...

    Czy w 2007 nie m juz podwójnego opodatkowania i 2007 juz nie bedzie musiał
    rozliczac?
    > Dodatkowo pamiętaj, że US zobowiązuje cię do podania wszystkich
    > posiadanych numerów podatkowych, również tych zagranicznych, więc
    > trzebaby jeszcze NIp-3 uaktualnić.

    ok, rzeczywiscie jest tam takie pole.

    > Podpis też?
    > Można sobie troche kłopotów za ten telefoniczny podpis narobić.

    o kurcze, o tym nie pomyslałem. A moze mnie upowaznic do podpisania? Albo
    wysłac zeskanowana deklaracje podpisana? W ostatecznosci zloze
    niepodpisana, US go wezwie i jak przyjedzie do Polski to pojedzie podpisac,
    tak chyba mozna?

    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.
    Jest tylko zupełnie inne..." William Shakespeare