  • Data: 2007-04-12 10:55:30
    Temat: Re: rozliczenie podatku bedac za granica
    Od: Eleoni <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Może nic to nie wniesie do tematu, ale do samego pytania: nie, nie
    > drugi raz. Podatek (o ile trzeba) trzeba zapłacić dlatego, że podatki
    > w Polsce są *WYŻSZE* niż w Anglii, i trzeba "dopłacić" różnicę.
    > To nie jest "podatek drugi raz", tylko wyrównanie swoistej ulgi, którą
    > podatnik miał przez to, że w Anglii płacił tak mało!
    > Jakby TE SAME pieniądze zostały zarobione w Polsce, to trzeba by zapłacić
    > podatek w wysokości *łącznie* tego co owa pani zapłaci w Anglii i Polsce.
    > Proszę na mnie nie krzyczeć :] to nie ja ustalam stawki podatków.
    > OT, ale TG:
> [...]

    Dzieki za wyjasnienie, to przynajmniej pokazuje jakis "sens".

    Jestem raczej laikiem podatkowym, ale zastanawiam sie czy nie mozna by
    bylo zadeklarowac w Polsce tylko tego co bylo zarobione w Polsce a to co
    za granica to zostawic tam. Dla mnie to by bylo rozsadne. Czy sa jakies
    regulacje prawne, ktore mowia, ze trzeba deklarowac w Polsce to co bylo
    zarobione za granica. Czy jezeli np. ktos pracowal caly rok za granica,
    i w Polsce nie osiagnal dochodu, to czy tez musi od tego placic podadek
    w Polsce.

    pozdrawiam,
    leon