    From: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rozliczenie podatku 2004
    Date: Fri, 11 Feb 2005 14:23:01 +0100

    italy wrote:

    > przed zlozeniem rozliczenia podatkowego za 2004 rok podatnik zmarł ( w
    > 2005 roku ) a ma do odliczenia sporą sumę , czy dzieci moga za ta
    > osobe zlozyc rozliczenie ????????

    IMHO nadal w takim wypadku rozliczenia dokonuje US. Należy złożyć
    podanie o rozliczenie, dołączyć doumenty źródłowe, a potem zgłosić się
    z sądowym potwierdzeniem nabycia spadku. Szczgóły podadzą ci w US. I
    nie daj się zbyć, że się nie da - US-y bardzo nie lubią takich spraw.
    Sam im kiedyś uwiezrzyłem. Na szczęście jak jest naprawdę dowiedziałem
    się na rok przed przedawnieniem.