  • Data: 2005-05-13 10:13:25
    Temat: Re: rozliczenie ojca z dzieckiem
    Od: "wilga44" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W takiej sytuacji mozna chyba by walczyc. Ale na 93% jest OK jesli
    > ojciec ma przyznana opieke.

    > To znaczy ze sad przyznal mu sprawowanie wladzy rodzicielskiej i
    > dziecko jest z ojcem.
    > Matka nie musi byc pozbawiona, moze rowniez mieszkac razem.

    czy w takim razie nie wystarczy sam fakt uznania dziecka za własne poprzez
    złożenie oświadczenia przy rejestracji dziecka w USC? Dziecko nosi nazwisko
    ojca, jest przez niego uznane, to czy jeszcze trzeba zwrócić się do sądu o
    przyznanie mu władzy rodzicielskiej. Wg mnie, skoro jest ojcem to automatycznie
    ma władzę rodzicielską. Czy ktoś wie, jak to jest z tym wspólnym rozliczaniem
    ojca z dzieckiem? Proszę o pomoc!