  • Data: 2003-12-10 07:36:09
    Temat: Re: rozliczenia z supermarketem
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "brodnicki" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:525a.000007c5.3fd61b03@newsgate.onet.pl...
    > Cześć,
    > aby wejść w kooperację z supermarketem musimy przekazać im na początek
    towary
    > za darmo. Jak to rozliczyć (czy wystarczy faktura wewnętrzna oraz
    > potwierdzenie przez nich odbioru towarów).
    Ja rozumiem że są przekananie towaru bez zapłaty wiec do potrzeb vat może
    byc wewnątrzna od cen z głównym odbiorca ( np ) lub chyba rynkowych ale tego
    nie jestem pewna .Ale co wydania to moze być WZ .A jakie wartości bedą tego
    towaru nie wiem czy to nie podejdzie pod podatek świadczenia bez zapłaty
    powyżej 76,00 .Jeśli sie myle to prosze o krytyke
    Wiola