  • 1. Data: 2003-12-09 18:57:07
    Temat: rozliczenia z supermarketem
    Od: "brodnicki" <b...@o...pl>

    Cześć,
    aby wejść w kooperację z supermarketem musimy przekazać im na początek towary
    za darmo. Jak to rozliczyć (czy wystarczy faktura wewnętrzna oraz
    potwierdzenie przez nich odbioru towarów).

    Dzięki,
    Bolek

  • 2. Data: 2003-12-09 19:25:47
    Temat: Re: rozliczenia z supermarketem
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > początek towary za darmo. Jak to rozliczyć (czy wystarczy faktura
    > wewnętrzna oraz potwierdzenie przez nich odbioru towarów).

    Przepraszam za szczerosc...
    ...moze jako podatek od glupoty?

  • 3. Data: 2003-12-09 22:37:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Dec 2003, brodnicki wrote:

    >+ Cześć,
    >+ aby wejść w kooperację z supermarketem musimy przekazać im na początek towary
    >+ za darmo.

    Chyba czegoś nie rozumiem.
    "Podarować", czy zgodzić się na "płatność po sprzedaży" ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2003-12-09 23:49:13
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > Chyba czegoś nie rozumiem.
    > "Podarować", czy zgodzić się na "płatność po sprzedaży" ?

    chyba chodzi o lapowke, czy jak kto woli o lobbing :)

    vladi

  • 5. Data: 2003-12-10 07:36:09
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "brodnicki" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    towary
    > za darmo. Jak to rozliczyć (czy wystarczy faktura wewnętrzna oraz
    > potwierdzenie przez nich odbioru towarów).
    ------------------------------------
    Ja rozumiem że są przekananie towaru bez zapłaty wiec do potrzeb vat może
    byc wewnątrzna od cen z głównym odbiorca ( np ) lub chyba rynkowych ale tego
    nie jestem pewna .Ale co wydania to moze być WZ .A jakie wartości bedą tego
    towaru nie wiem czy to nie podejdzie pod podatek świadczenia bez zapłaty
    powyżej 76,00 .Jeśli sie myle to prosze o krytyke
    Wiola

  • 6. Data: 2003-12-10 11:13:37
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    aby wejść w kooperację z supermarketem musimy przekazać im na początek
    towary
    > za darmo. Jak to rozliczyć (czy wystarczy faktura wewnętrzna oraz
    > potwierdzenie przez nich odbioru towarów).

    Ja zapytam o jakim supermarkecie mowisz i o jakiej kwocie...
    Ale jestem ciekawa jak taki towar traktue supermarket jako darowizne czy
    reklame ....

    ata