  • Data: 2004-05-16 22:30:40
    Temat: Re: restrukturyzacja...
    Od: "ewka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    > Zapewne wszyscy ktorzy ubiegali sie o restrukturyzacje zobowiazan wobec
    ZUS
    > i US maja juz decyzje.
    > Zastanawiam sie czy wszyscy spelnili warunki...

    a można było tych warunków _nie_ spełnić?????
    wystarczyło zapłacić opłatę 15%, nie zrobić bieżących zaległości (albo
    złożyć zeznanie i wykazać duuuuużą nadpłatę a następnie skorygować je...) i
    przedstawić ble, ble na temat bieżącej informacji finansowej....
    chyba każdy mógł się załapać bo urzędasy będą teraz rozliczane z efektów
    restrukturyzacji, więc robili wszystko, żeby tylko wydawać decyzje pozytywne
    dla podatników...

    P.S jakim cudem dostałeś dwie decyzje z US? przecież wszystkie zaległości
    powinny być restrukturyzowane w jednym urzędzie - oj, wygląda mi to na
    stwierdzonko nieważności... ;-)