  • Data: 2004-05-19 20:40:41
    Temat: Re: restrukturyzacja...
    Od: Hrabia Mol <k...@t...pl_wytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik grzess napisał:
    > Tak z ciekawosci zapytam komu sie udalo, a komu nie?
    POzytywna z US (pani dzwoniła regularnie i pilnowała mnie - chwała jej
    za to ;) )
    ZUS czekał dosłownie do ostatniego dnia ale też mnie zrestrukturyzował ;)
    Co ciekawe, widziałem już w tym roku jakis artykulik, że wielkiemu bratu
    nie podobają się te polskie restrukturyzacje i ma zamiar je oprotestować
    - ciekawe, czy byłoby to skuteczne, skoro decyzje umarzające zaległości
    wydane zostawały jeszcze w momencie istnienia suwerennego państwa.

    --