  • Data: 2005-02-21 10:05:55
    Temat: Re: remanent i przychod
    Od: Crazy <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Hm... nie bić....

    Nie bic, please...

    > Bo *formalnie* to różnica remanentowa koryguje koszty (a nie przychody).
    > A przynajmniej mi się tak wydawało wg rozp. ds. KPiR (z załącznikami) :)
    > Na *dochód* wpływa toto tak samo, ale kolejność działań jest inna !

    Wiem, uzylam zlego slownictwa. Ale tak juz jest ze gdy ktos mowi przy
    mnie marketing majac na mysli promocja to mnie trzesie... bo to nie to
    samo przeciez... ale dla laika to ta sama rybka:-))))
    Uczacym sie laikiem jestem w sprawach ksiegowych - dlatego prosze nie
    bic... Myle nazewnictwo, mam nadzieje, ze nie pojecia...

    A kto nie pyta to bladzi, wiec ciesze sie ze jest taka grupa i ze moje
    niedoskonalosci ksiegowe moge tu korygowac...
    I ze chce ktos na te moje zupelnie laickie pytania odpowiadac...

    Pozdr,
    C.