    Date: Tue, 17 May 2011 19:06:50 +0200
    From: piotrsaw <p...@a...torun.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rejestracja vat ue w usługach

    W dniu 2011-05-16 11:03, Piotrek pisze:

    > Ponieważ temat mnie bezpośrednio nie dotyczy (od zawsze byłem czynnym
    > VATmanem) to czas wolę marnować w bardziej przyjemny sposób ;-)
    >
    > Ale istotnie masz rację, że coś może być na rzeczy.
    >
    > Piotrek
    O widzę, że temat się jednak rozwija. Bardzo dziękuję :-)
    Faktycznie, nie jestem czynnym vatowcem.
    I w sumie mój problem to konieczność rejestracji VAT -UE.
    Temat jak widzę nie jest tak do końca jasny.
    Z lektury części ustawy odniosłem wrażenie, że jednak tak.
    Ale u części doradców podatkowych zdziwienie budzi fakt chęci rejestracji
    podatnika vat zwolnionego. U części urzędników skarbowych
    również (ale tylko części, są tacy, którzy dla świętego spokoju
    radzą się zarejestrować).
    Myślałem, że może ktoś miał już z takim problemem do czynienia.

    I w dalszym ciągu nie wiem - rejestrować czy nie :-)

    Piotr