  • Data: 2006-03-23 17:41:28
    Temat: Re: rachunkowość w oddziale zagranicznym
    Od: Mieczysław <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 23 Mar 2006 09:09:49 +0100, cef napisał(a):

    > Miałem np problem z dokumentowaniem
    > przekazywania towarów pomiędzy oddziałem.
    > Chętnie bym się dowiedział
    > jakie inni mieli dylematy.

    Hmmm .... dylematów to i ja mam wiele. ( oddział samobilansujący w RFN ).
    Jeżeli chodzi o przekazywanie towarów to MZ zwykły dowód MM ( przesunięcie
    magazynowe ) powinien wystarczyć. Inna sprawa ewentualnego rozliczenia
    finansowego z tego tytułu - tu mogłaby wystarczyć nota księgowa. Ale może
    powstać problem z VAT-em jeżeli te towary są w innym kraju sprzedawane.
    Ciekawy byłbym innych opinii w takiej sprawie.

    --
    Mieczysław