eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipublic relations › Re: public relations
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Aneta" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: public relations
    Date: Fri, 15 Feb 2002 08:16:49 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <a4icjo$6uu$1@news.tpi.pl>
    References: <a4hb91$ia1$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: px69.wroclaw.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1013757368 7134 212.160.21.69 (15 Feb 2002 07:16:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Feb 2002 07:16:08 +0000 (UTC)
    X-Notice-1: This post has been postprocessed on the news.tpi.pl server.
    X-Notice-2: Subject line has been filtered and leading Odp: string removed.
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-Subject: Odp: public relations
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:51621
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik Tomek <a...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4hb91$ia1$...@n...tpi.pl...
    > Witam!
    >
    > W ramach umowy zlecilysmy obcej firmie wykonanie usługi public relations
    > (kreowanie wizerunku firmy w mediach opiniotworczych min. prasa, radio,
    > telewizja). Jak teraz nalezy udokumentowac przed organami skarbowymi fakt
    > wykonania tej usługi. Umowa, faktura (ujeta w kosztach uzyskania
    przychodu)
    > i dowod zaplaty za nia nie sa wystarczajace.

    Prawdopodobnie nie chodzi tu o sam fakt wykonania usługi, a o to czy mieści
    się ona w kategorii reklamy publicznej czy limitowanej co oznacza, że jeśli
    nie była ona prowadzona w środkach masowego przekazu lub w jakikolwiek inny,
    publiczny sposób - to do k.u.p. można z faktury zaliczyć tylko kwotę nie
    przekraczającą limitu 0,25% obrotu. Pozostałe wydatki nie stanowią kosztu
    uzysk. przychodu. W związku z tym musisz mieć od firmy reklamowej jakieś
    potwierdzenie, że reklama ta była prowadzona w sposób publiczny (np. artykuł
    reklamowy, który ukazał się w prasie, umowę z mediami na emisję ogłoszeń czy
    prospekt reklamowy itp.) wtedy US nie będzie miał wątpliwości czy słusznie
    całość kwoty wydatkowanej na usługi public relation umieściłeś w k.u.p.
    Pozdr. Aneta



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1