eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipublic relations › Re: public relations
  • Data: 2002-02-15 07:16:49
    Temat: Re: public relations
    Od: "Aneta" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik Tomek <a...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4hb91$ia1$...@n...tpi.pl...
    > Witam!
    >
    > W ramach umowy zlecilysmy obcej firmie wykonanie usługi public relations
    > (kreowanie wizerunku firmy w mediach opiniotworczych min. prasa, radio,
    > telewizja). Jak teraz nalezy udokumentowac przed organami skarbowymi fakt
    > wykonania tej usługi. Umowa, faktura (ujeta w kosztach uzyskania
    przychodu)
    > i dowod zaplaty za nia nie sa wystarczajace.

    Prawdopodobnie nie chodzi tu o sam fakt wykonania usługi, a o to czy mieści
    się ona w kategorii reklamy publicznej czy limitowanej co oznacza, że jeśli
    nie była ona prowadzona w środkach masowego przekazu lub w jakikolwiek inny,
    publiczny sposób - to do k.u.p. można z faktury zaliczyć tylko kwotę nie
    przekraczającą limitu 0,25% obrotu. Pozostałe wydatki nie stanowią kosztu
    uzysk. przychodu. W związku z tym musisz mieć od firmy reklamowej jakieś
    potwierdzenie, że reklama ta była prowadzona w sposób publiczny (np. artykuł
    reklamowy, który ukazał się w prasie, umowę z mediami na emisję ogłoszeń czy
    prospekt reklamowy itp.) wtedy US nie będzie miał wątpliwości czy słusznie
    całość kwoty wydatkowanej na usługi public relation umieściłeś w k.u.p.
    Pozdr. Aneta



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1