    From: "Irro" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: przyszlosc samochodow z kratka
    Date: Mon, 15 Sep 2003 08:39:56 +0200

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bjs0qc$aq9$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > "likwidujace"
    >
    > Jezeli bys rozwinal temat tych samocodow z kratka. Juz tyle wersji
    > slyszalem, ze sam nie wiem ktore sa blizej prawdy.
    > Wesje
    > 1. Mozliwosc odliczenia VAT od samochodow osobowych
    > 2. Mozliwosc odliczenia 1/2 VAT od samochodow osobowych
    > 3. Zastapienie kratki lita sciana
    > 4. Podwyzszenie ladownosci
    > 5. Podwyzszenie pojemnosci "paki"
    > i jaki to bedzie mialo wplywa ma myto mostowe miniestra Pola

    Krótko: W Min. Infr. przygotowywana jest zmiana rozp. min.: ciężarowym nie
    będize mógł być żaden dotychczasowy kombi/hatchback. Jednocześnie Min. Fin.
    NIE PLANUJE żadnych zmian... (sierpień 03)
    Ad. 1 - Min. Fin nie planuje zmian (sprawdzałem w sierpniu)
    Ad. 2. -> to nie żadna wersja, tylko propozycja lobbujących środowisk (np.
    pol. konf. pracod. pryw.), na wzór NIEKTÓRYCH krajów UE.

    Możliwe, że homolog. na cięż. będą uzyskiwały dwuosobowe kombi, jak na razie
    producenci nie wnioskowali o homologację takiej wersji (wyj. Astra..?)

    tak więc zakupy: raczej w tym roku.
    Po 1.1.04 "stare" homologacje zostaną poddane weryfikacji = utracą moc i
    zostaną przekonwertowane na osobowe (min. infrastr.)

    Pozdrawiam

    No i: Za kółka!

    Irro