  • Data: 2009-05-28 19:08:29
    Temat: Re: przelew darowizna
    Od: Gr <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > Nie mogą żądać umowy, bo je być nie musi (pisemnej). Przynajmniej jak
    > juz jest po rybkach.
    > Wykonanie darowizny samo w sobie jest wystarczające. Stało się i juz
    >
    > Tzn, żądać mogą. W odpowiedzi moga dostać odpowiedź, że żadanie jest
    > niemożliwe do spełnienia, bo nie ma umowy.

    OK, dzięki. Ostatnie pytanie: druk muszę złożyć w ciągu 30 dni (tak
    znalazłem w necie) czy pół roku (infolinia US)? Jeśli złożę to SD-Z2 to
    będę musiał jeszcze uwzględniać tą kwotę przy zeznaniu podatkowym na
    początku przyszłego roku za rok obecny (zawsze rozlicza mnie pracodawca)
    czy mogę już o tym fakcie zapomnieć?

    I na koniec jeśli chodzi o sam druk: przelew wykonał jeden rodzic, ale
    są małżeństwem czyli darowizna jest jakby po połowie od każdego z nich.
    W związku z tym muszę składać dwa druki SD-Z2 z kwotą /2 i każdym
    rodzicem osobno?

    Wielkie dzięki!