  • Data: 2006-05-20 09:27:20
    Temat: Re: przejście z karty podatkowej na ksiażkę - amortyzacja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 May 2006, macq wrote:

    > Przeszedłem z karty na książkę. W firmie mam kilka samochodów, w jaki sposób
    > ustalić ich wartość początkową.

    Zajrzyj do ustawy i sprawdź co tam napisali o ustalaniu wartości
    początkowej. Masz dowody zakupu?

    > Jak je amortyzować.

    +++
    5. W razie zmiany formy opodatkowania, podatnicy zakładając ewidencję,
    o której mowa w ust. 2 uwzględniają w niej odpisy amortyzacyjne
    przypadające za okres opodatkowania w formie zryczałtowanego podatku
    dochodowego.
    ---

    W sumie to ciekaw jestem jak to interpretować: bo jakby ktoś przyjął
    obniżony współczynnik amortyzacji (zero konkretnie :>) to chyba
    US mógłby się przyczepić?
    Na czym polega amortyacja jako taka rozumiem że wiesz.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)