  • Data: 2010-09-17 13:40:11
    Temat: Re: przejęcie firmy jak ją sprawdzić
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmmm... A w tym przypadku jest jakaś różnica?

    Taka, że przedsiębiorca, to osoba fizyczna, a przedsiębiorstwo to
    składniki opisanie w art. 55(1) kc.

    Jakkolwiek kiedyś również wydawało mi się to dziwne, ale jednak
    wygląda na to, że można zbyć przedsiębiorstwo osoby fizycznej
    prowadzącej DG, na przykład:

    http://e-prawnik.pl/biznes/prawo-spolek/dzialalnosc-
    gospodarcza/odpowiedzi/zbycie-przedsiebiorstwa.html

    --
    Liwiusz