  • Data: 2005-07-27 05:20:31
    Temat: Re: przegapiłem termin złożenia PIT 5
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik michalsiak napisał:

> [...]
    Bzdura.
    Jak wcześniej nie składał to US nie wie, że powinien złożyć.
    Jak US nie wie to deklaracja + wpłata z odsetkami (odsetek do 6,60 PLN
    nie płaci się; więc jestem prawie pewien, że ich nie będzie) + czynny
    żal załatwia sprawę.
    Wszystko na dziennik. Czysto, bezboleśnie i niezależnie od dobrych lub
    złych dni urzędniczki.

    pozdrawiam

    Tomek

    Najlepszy serwis MOTO w Polsce! >>> http://link.interia.pl/f18a8