  • Data: 2004-05-04 16:58:09
    Temat: Re: przedsi?biorca i badania okresowe
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/4/2004 2:44 PM, TH wrote:

    > Użytkownik "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]

    > Jeśli prowadzisz sklep spożywczy albo masz coś innego wspólnego z
    > artykułami spożywczymi musiz mieć badania lekarskie.
    > odpowiedzna pytanie Ktood Ciebie wymaga - SANEPID

    Ale to już jest działalnośc na zasadach szczególnych - kontakt z
    żywnością - zakres takich badań też jest odmienny niż w przypadku
    pracownika biurowego, który ma kontakt głównie ze swoją bułką,
    przyniesiona z domu lub pizzą :-)

    Kiedys miałem nawet specjalną książeczke, że niby nie jestem nosicielem
    - co śmieszniejsze, podobno takie badania miały mi wystarczyć na całe
    życie - czyli, że zbadanie uodporniło mnie na tasiemca.

    Pzdr: Catbert