eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiprowadzenie małej firmy (podatki , zus... itp) - książka › Re: prowadzenie małej firmy (podatki ,zus... itp) - książka
  • Data: 2005-09-18 09:17:22
    Temat: Re: prowadzenie małej firmy (podatki ,zus... itp) - książka
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To to kazdy moze polecic ;P
    >
    > Ja np. wole ksiazki, bo mozna sobie siasc w wannie i sie doksztalcic,
    > wszystko zebrane, takie ABC byloby milo widziane. Jak ja sie kiedys
    > pytalem to tez nikt nie umial nic sensownego polecic... :(

    po 1 takiego ABC nie znajdziesz nigdzie, bo to bylby zaden interes dla
    wydawcy;>
    po 2 takie poradniki pisza zazwyczaj ludzie, ktorzy opowiadaja o tym, co
    przeczytali w ustawach i rozporzadzeniach ( oby jak najwiecej na tej
    podsatwie pisali) i w innych ksiazkach, ktore niekoniecznie opowiadaly o
    obowiazujacej wersji danej ustawy
    po 3 uwierz mi na slowo, ze trudno w tej chwili nawet polecic dobry
    leksykon, ktoregokolwiek podatku, bo jest to albo przepisywanie ustawy,
    albo belkot

    jezeli koniecznie upierasz sie ze przy lekturze, to polecam lexa
    np.LexPolonica, cale mnostwo orzeczen i wyjasnien zarowno urzedow
    skarbowych ( ktore i tak w Twojej konkretnej sprawie do niczego sie nie
    przydadza;> ) jak i Ministra Finansow

    a w najgorszym razie pozostaja kursy doskonalenia zawodowego:D:P