eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiprowadzenie księgowosci i papierkologii z ponoszeniem odpowiedzialnosci › Re: prowadzenie księgowosci i papierkologii z ponoszeniem odpowi
  • Data: 2009-07-11 15:11:02
    Temat: Re: prowadzenie księgowosci i papierkologii z ponoszeniem odpowi
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 11 Jul 2009, robercik-us wrote:

    > Właśnie pytam :-)))
    [...]
    > chodzi mi o praktyczną stronę tego 'szpasu'.

    http://groups.google.pl/groups/search?as_q=zmie%F1&a
    s_oq=ksi%EAgowego+ksi%EAgow%B9&num=100&as_ugroup=*.p
    odatki&safe=off

    ;)
    (jest problem z szukaniem w googlu - ma kłopot ze znalezieniem różnych
    kodowań tego samego tekstu, na pewno było więcej, przywróć "szukanie
    zaawansowane" i popraw teksty w okienkach).

    > Z wydatkiem się liczę, ale zaoszczędzam duuużo czasu :-))

    A co z nerwami? ;)

    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_thread/thread/fac760ba376f5860/f4f037faaecbf70
    8

    pzdr, Gotfryd