  • Data: 2009-03-03 11:39:01
    Temat: Re: prośba o pomoc w policzeniu podatkow
    Od: "kooziol" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrew <anbereda@poczta.(onet).pl> napisał(a):

    > Pewnie nie wazne mnie wychodzi poprostu 8 pln podatku mniej, wygląda ze
    cos
    > jest z kosztów wywalone i zastanawiało mnie co :) jak na 7% to pewnie
    jakes
    > żarcie.
    >
    > Andrew

    Hej,

    Te koszty to byly 2 bilety kolejowe, ale zapomnialem, ze do kosztow ksiegowa
    zalicza jeszcze 25% oplat ekslopatacyjnych za mieszkanie.

    Co do "pracy nad kosztami". Niestety nie jest latwo, komorka (od nastepnego
    miesiaca), ksiegowa, 25% czynszu, czasem jakas ksiazka branzowa i tyle.
    Aktualnie intensywnie namawiam siostre na kupno samochodu :)

    pozdrawiam i bardzo dziekuje za pomoc.
    Marcin