eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiprogram płaceRe: program płace
  • Data: 2005-12-31 08:44:59
    Temat: Re: program płace
    Od: "pisarczyk" <q...@q...co> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam serdecznie !
    Dzięki wszystkim za zainteresowanie.
    Precyzuję:
    Firma ma ileś oddziałów. Życzy sobie sporządzać dla każdego oddziału osobne
    listy wypłat (by jeden oddział nie widział wypłat z innego). Lista z
    określoną datą sprządzenia zawiera ileś pozycji:
    pracownik X, Y, Z, itd. Przy czym biorąc pod uwagę specyfikę firmy każdy z
    xyz jest opłacany z innego funduszu (x to dotacja z jakiegoś urzędu, y to
    jakieś zadanie zlecone przez instytucję, z pozostałe). Biorąc pod uwagę
    narzucone (przez podmioty finansujące) warunki wydawania pieniędzy to x,z ma
    otrzymać wypłatę na koniec miesiąca za który pracuje (np. 31.01.2006), a y
    05.02.2006. Biorąc pod uwagę datę postawienia środków do dyspozycji to
    oczywiście ma mieć to swoje konsekwencje w rozliczeniach skarbowych i
    ubezpieczeniowych. By nad tym wszystkim panować w każdej chwili powinna być
    informacja ile, komu, w jakim terminie wypłacono, komu w jakim terminie
    wypłacić.
    Pozdrawiam
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1