    From: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: program płace
    Date: Thu, 29 Dec 2005 23:45:17 +0100

    Użytkownik "pisarczyk" <q...@q...co> napisał w wiadomości
    news:dp0v0a$hc2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam serdecznie !
    > Spotkał się ktoś z Was z programem płacowym, który niezależnie od daty
    > sporządzenia listy płac umożliwia dowolne określenie daty realizacji
    > każdej
    > pozycji listy oraz kontrolę realizacji takiej procedury wypłaty?
    > Pozdrawiam
    > Darek

    A możesz sprecyzować o co ci dokładniej chodzi?

    Np firma Vulcan robi taki program, że można wypłacać listę np w styczniu a
    sprawy podatkowe i zusowskie rozliczać za grudzień.
    Ale to jest program typowo dla oświaty - choć daje się przystosować.
    Jak na razie to ja nie rozumiem o co ci chodzi. Podaj może na jakimś
    przykładzie.

    --
    PawełJ