  • Data: 2004-10-11 13:58:56
    Temat: Re: program FK do biura rachunkowego (REWIZOR???)
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cke34u$qtk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Poważnie zastanawiam się na CDN Optima ( www.cdn.com.pl )
    > Ale ma dośc duże wymagania sprzętowe.

    hmm....

    dodatkową kwestią jest cena CDN:
    1895+1195 za kolejne stanowisko
    u mnie program + 1 stanowisko = 3090

    do symfonii: 2490+980 = 3470

    różnica nieistotna, a symfonię znamy i pracujemy na niej od 2 lat - znamy
    plusy i minusy a i aktualizacja (mimo że skok wersji będzie duży) będzie
    dużo tańsza.
    :-/

    tak jak napisałem - mocno zaskoczył mnie REWIZOR GT - cenowo (!) i
    *wyposażeniowo* - zastanawiam się jednak czy taka cena (30% symfonii/optimy)
    nie będzie odbijała się na bieżącej funkcjonalności...

    w każdym razie dziękuję Maddy za sugestię,
    do końca roku jeszcze 3 *zamknięcia* więc trochę czasu mam na myślenie...
    ;-)

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński