    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: progi do ZUS , a zwolnienie przy etacie
    Date: Sat, 13 Nov 2004 15:47:50 +0100

    rok wrote:
    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A który to punkt w poniższym tekście, bo bardzo to długie
    > i do tego jak to czytam to mi sie ciśnienie podnosi ?

    2) w art. 9:
    a) ust. 1a otrzymuje brzmienie:
    "1a. Ubezpieczeni wymienieni w ust. 1, których podstawa
    wymiaru składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe
    tytułu stosunku pracy, członkostwa w spółdzielni,
    służby,
    pobierania świadczenia socjalnego, zasiłku socjalnego
    lub
    wynagrodzenia przysługującego w okresie korzystania ze
    świadczenia górniczego lub w okresie korzystania ze
    stypendium na przekwalifikowanie w przeliczeniu na
    okres
    miesiąca jest niższa:
    1) od kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę
    ustalonego
    na podstawie odrębnych przepisów, zwana dalej kwotą
    "minimalnego wynagrodzenia", podlegają również
    obowiązkowo ubezpieczeniom emerytalnemu i rentowym
    z innych tytułów, z zas trzeżeniem art. 16 ust. 10a,
    2) od najniższej podstawy wymiaru składek określonej w
    art.
    18 ust. 8-8b - prowadzący jednocześnie pozarolniczą
    działalność, o której mowa w art. 8 ust. 6 pkt 1,
    zwaną
    dalej "działalnością gospodarczą" - podlegają
    również
    obowiązkowo ubezpieczeniom emerytalnemu i rentowym z
    tytułu tej działalności.",