  • Data: 2005-02-01 19:03:15
    Temat: Re: problem - postepowanie skarbowe
    Od: "Tomek" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czesc,
    jaki dokument dostales z US? Dokladnie. I jaka jest podstawa prawna wypisana
    na tym dokumencie - chodzi mi o konkretne przepisy i ustawy (Ordynacja
    podatkowa??)
    Nie ma w prawie podatkowym czegos takiego jak postepowanie skarbowe.

    Dopiero jak bede znal odpowiedzi na pytania powyzej to wtedy zaczne Cie
    uswiadamiac
    Pozdrawiam
    Tomek

    Uzytkownik "Jaronik" <j...@n...gazeta.pl> napisal w wiadomosci