  • Data: 2005-02-01 18:55:13
    Temat: Re: problem - postepowanie skarbowe
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jaronik wrote:
    > Witam !
    >
    > Mamy wraz z zona problem, sprzedalismy jej "panienskie" miejsce garazowe
    > za okreslona kwote. Poniewaz ostatnia rata zostala wplacona po naszym
    > slubie - garaz wszedl jako wspolwlasnosc malzenska. W kazdym razie garaz
    > sprzedalismy za kwote, ktora nas i nabywce ucieszyla. Akt notarialny,
    > pieniadze przy notariuszu. Podatek zaplacony i teraz problem :
    >
    > Urzad Skarbowy, wlasciwy dla miejsca tranzakcji przyslal powiadomienie o
    > wszczeciu postepowania skarbowego (prawdopodobnie kwota jest jest wg US
> [...]
    Spoko.
    US się nie podoba kwota i chce wam wycenić garaż wyżej i dowalić z tego
    powodu podatek. Po prostu podejrzewają, że sprzedaliście za X, a
    dogadaliście się na Y, już po cichu po za plecami US.
    Poogląda umowę, zapewne będzie chciał od nowego właściciela
    oświadczenie, że za tyle kupił, zerknie pewnie na wasze wyciągi bankowe,
    czy przypadkiem nie macie w tym czasie jakieś extra wpłaty od tego
    jegomościa w tamtym terminie. I albo sobie da spokój, albo dopłacicie
    podatek.