  • Data: 2009-07-14 12:05:19
    Temat: Re: [press] Podatek progresywny zaskarżony do TK
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bokomaru napisal:
    > rany, zawsze tak uwazalem.

    Tak? A ja jedynie uwazam, ze progi sa za niskie.
    Dochody z pracy powinny IMHO byc opodatkowane liniowo,
    ale dochody z kapitalu progresywnie. Sadze, ale to
    moje zdanie, ze taki mechanizm zapobieglby trwalemu
    i odwracalnemu wylacznie metoda rewolucyjna rozwarstwieniu
    spolecznemu. Polska, podobnie jak i Rosja, jest niezlym
    laboratorium takiego rozwarstwienia, ktore jest trwale
    a zostalo uzyskane metodami korupcyjnymi w latach
    dziewiecdziesiatych.

    > ciekawe, jak to upieprza w TK.

    Zaden problem:

    > Art. 2.Rzeczpospolita Polska jest demokratycznym panstwem prawnym,
    > urzeczywistniajacym zasady sprawiedliwosci spolecznej.

    No wiec ci urzeczywistnia sprawiedliwosc spoleczna w stylu
    demokratycznym. 'Lud tak chcial' :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek