eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem › Re: [press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem
    Date: Wed, 11 Feb 2009 11:58:11 +0100

    On Wed, 11 Feb 2009, mvoicem wrote:

    > Tzn co nie twoje?

    Wnioski.

    > Tzn Baloo by się pochwalił tym że era namawia na faktury z e-podpisem?

    Nie, że złożył podpisane oświadczenie.
    Autograf własnopalczaście albo "syfrowo".

    > Zaznaczę - wiemy tylko tyle że "era namawia". Nie wiemy na co ...

    Dobra :D

    > Nie zacytuję, bo jakiś geniusz na ISIP wpadł na pomysł żeby rozporządzenie
    > wrzucić do PDFa jako skan, a przepisywać mi się tyle nie chce :).

    Z tego powodu ISIP jest "ułomnym źrodłem internetowym" :[

    > Ale widzę tam wymagania techniczne dotyczące przesyłania i uwierzytelniania
    > faktur. Ani słowa o sposobie akceptacji elektronicznej.

    Czytam, czytam i coraz bardziej mi wychodzi że masz rację.
    Dla porządku:

    > Ale to nam daje PRAWO do e-podpisywania. Nie nakłada na nas jednak
    > obowiązku.

    J.w. - rozpędziłem się!

    > Ale to że każdy pijak to złodziej, nie powoduje że każdy złodziej to pijak
    > :).

    "akceptuję przyjęcie do wiadomości w formie niepodpisanej certyfikatem"
    :D

    pzdr, Gotfryd