    From: "J.K." <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pracownik - BHP
    Date: Wed, 23 Mar 2005 12:53:14 +0100

    Użytkownik "rok" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d1prsl$chn$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Poszukuję odpowiedzi, czy mając człowieka zatrudnionego
    > na pół etatu muszę go przeszkolić z zakresu BHP ??
    > Musi to robić człowiek od BHP czy mogę to zrobić sam ??
    > Stanowisko pracownika to sprzedawca.
    > No i jeszcze pytanie jakie są koszty takiego szkolenia,
    > jeśli przeprowadza je wykwalifikowana osoba??
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > rok
    Wydaje mi się że ważniejsze w tym wypadku jest to aby pracodawca miał
    przeszkolenie BHP.
    Jest to droższe niż dla pracownika.
    Musi je mieć. Wówczas może sam przeszkolić (chyba) pracownika na danym
    stanowisku.
    Musi także opracować kartę oceny zagrożenia przy pracy na danym stanowisku.
    Nie zależy to od tego czy widoczne są jakieś zagrożenia czy nie.
    Wbrew pozorom to wszystko nie jest takie skomplikowane.
    Zgłosić oczywiście do PIP zakład, napewno Sanepid (to pewnie już jest)

    J.K.