  • Data: 2008-12-17 20:33:37
    Temat: Re: pomienieta faktura
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek w <news:op.umbn8mmbl60ql1@unk>:

    > Mi TPSA wystawia 10. - a 11. lub 12. mam już w skrzynce (obciążone blaszką,
    > piaskiem albo puzzlem :-) )

    Ja nie mam skrzynki ;(
    Listy polecone są odbierane przez domowników po uzgodnieniu
    telefonicznym, a resztę korespondencji uznaję za otrzymaną po
    fizycznym zobaczeniu jej na biurku, czyli, gdy mam możliwość
    zapoznania się z treścią.
    Płacę według umowy, ale księguję według terminu otrzymania, który
    /o dziwo/ jest nie wcześniej niż miesiąc płatności ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]