  • Data: 2013-02-21 23:56:30
    Temat: Re: pół procent
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:21022013.4E1914E3@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > hahaha
    > złośliwiec... :)
    >
    > Ale już jako ciekawostkę, podawali tych, co tylko czekają na te pół
    > procent. Np. ktos próbuje legalizować kościół latającego spagetti czy
    > jakoś
    > tak...

    Co do spagetti, to bardziej chodzi o przetestowanie wolności wyznania
    w praktyce (kto i na jakiej podstawie ma decydować, że dana religia,
    jej święte księgi, itd. - są "prawdziwe") oraz o upuszczenie co nieco
    powietrza z nadętych "świątobliwosci", bardzo skorych, aby sprawować
    nie tylko rząd dusz, ale i ciał :)

    Choć gdy teraz o tym myślę, to pomysł, aby w tak przewrotny sposób
    odzyskać część podatku, bardzo mi się podoba :) Kolesie od spagetti
    mogliby nawet sprokurować jakieś zwiastowanie, że kasę z podatku
    należy zwracać wyznawcom i po sprawie - Rostowski leży :)

    Ale bardzo wątpie, żeby tę religię udało się faktycznie zarejestrować.

    > Może trzeba pomyśleć o założeniu kościoła? Ktoś wie, jakie są wymogi?

    Odpowiednia liczba wyznawców, doktryna religijna i różne wymogi
    formalne. Organizacyjnie rzecz jest do przejścia.