  • Data: 2013-02-21 19:19:49
    Temat: Re: pół procent
    Od: <2...@3...191949.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa w
    <news:51265c38$1@news.home.net.pl>:

    > Ave!

    > Czy ktoś mógłby mi porządne opisać (lub podać adres do opisu) tego
    > proponowanego? zatwierdzonego? pół procent na związki wyznaniowe?
    ^^^^^^^^^^^^^^^^

    <http://dziennikustaw.gov.pl>
    zapisz sobie i szukaj najpóźniej w okolicach przełomu listopada/grudnia 2013

    > W mediach pismaki piszą tylko jakiś ogólny bełkot...

    Jeszcze za wcześnie -- patrz wyżej/niżej...

    > Czy to będzie połowa tego, co szło na OPP? Czy też opcjonalne dodatkowe
    > pół procenta?

    Zdecyduj się na odmianę lub jej brak -- póki co, zanim ustawę spłodzą i nie
    będzie jej już można w normalnym trybie zmienić

    > A jak dodatkowe, to rozumiem że bezwyznaniowcy dostaną na swoje konto?

    LOL

    --
    'Tom N'