  • Data: 2002-03-08 08:44:26
    Temat: Re: podstawy prawne - umowa zlecenie
    Od: "Damir" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magdip" napisał w wiadomości

    > powinieneś wybrać fundusz emerytalny z 2 filaru, bo część składek ZUS ma
    być
    > tam przekazywana.
    > Co do samoubezpieczenia, to nie mam pojęcia co polecić. Może ktoś z
    grupy...

    Ja osobiscie jestem zadowolony z www.expander.pl . Przejrzalem
    najkorzystniejsze symulacje dla mnie i zlozylem wniosek do drugiego filaru
    droga elektroniczna. Po jakims czasie przyszla mi poczta umowa ktroa
    podpisalem, oryginaly poszly pod wskazany adres a kopia zostala dla mnie. W
    miare szybko i wygodnie.

    pozdrawiam