    From: michalina <m...@n...vp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podpis elektronicznych dla maluczkich
    Date: Thu, 11 Jan 2007 12:28:54 +0100
    <eo4188$s8v$1@atlantis.news.tpi.pl> <o...@u...mshome.net>
    <eo4vv8$25k$1@atlantis.news.tpi.pl> <op.tlzitqfz5o25xk@unk>

    t napisał(a):

    > To była mała prowokacja. Żeby móc coś zrobić nie musisz mieć na to
    > przpeisu,
    > wystarczy że przepisy nie zabraniają tego. Tutaj należałoby złożyć
    > z kilku(nastu) przepisów stosowną konstrukcję, bo:
    > - Ordynacja i roporządzenie do nie _nie_ zabraniają podpsywania
    > elektronicznego
    > - Bodajże KC mówie że podpis elektroniczny jest równoważny odręcznemu tak?

    Nie KC mówi, że musi być podpis.
    To ustawa o podpisie elektronicznym mówi, że są one tożsame.

    > Na mój gust mogłabyś (jeśli Ci bardzo zależy) przeprowadzić - w
    > porozumieniu z dobrym prawnikiem/doradą
    > - wiążącą interpretację na ten temat aż do samej góry zapewne ale może
    > wywalczysz dla innych
    > nieVATowców jasne prawo w tej materii :)

    Operacja zbyt kosztowna (zwyczajnie mi się nie opłaca). Godzina pracy DP
    jest niezmiernie kosztowna, a zaprzyjaźnieni nie mają czasu, ja zresztą też.
    Będę posługiwać się nadal PP. Najgorsze, że jeden z kontrahentów ma
    straszny bałagan i te moje rachunki mimo, że za zwrotnym potwierdzeniem,
    przepadają (zapewne celowo). Wystawiam noty odsetkowe, ale to nie jest
    rozwiązanie, bo notę też muszę wysłać itd.
    pzdr. michalina