  • Data: 2009-04-30 09:35:45
    Temat: Re: podpadłem ????
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:785f.0000006b.49f96f4d@newsgate.onet.pl...
    >W marcu 2008 wymieniłem dowód i.. zapomniałem zgłosić NIP 1 . Czy jak go
    >teraz
    > dołączę do PIT-u to skarbówka mnie "zje", czy może jakies pisemko
    > dołączyć zeby
    > mni nie zjedli.... Ja NIP 1, zona NIP3 :(

    Nikt Cię nie zje :)
    Ja tego świstka w ogóle nie składałem, bo wyleciało mi z głowy. I tak się
    "bujałem" dobrych parę lat. Dopiero, gdy w zeszłym roku zażyczyłem sobie
    zwrotu podatku na konto, to US wysłał mi wezwanie do złożenia NIP-1, bo im
    się numer konta z PIT'u nie zgadzał ze starymi danymi. Złożyłem, przyjęli,
    kasę dostałem i sprawa się zamknęła.