  • Data: 2010-07-31 17:36:43
    Temat: Re: podatki podatki
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello 'Tom,

    Saturday, July 31, 2010, 1:20:43 PM, you wrote:

    > Towar XXX kod podatku A
    > Towar YYY kod podatku B
    > Towar ZZZ kod podatku C
    > Wystarczy dołożyć kod podatku D, przypisać mu %, przypisać do odpowiednich
    > towarów nowy kod (dodatkowo można uwzględnić kalendarz, np. towar A od 1
    > stycznia do 15 maja będzie miał kod C, do 30 grudnia B, od 31 grudnia D)
    > Żadnego dostosowywania programu do nowej stawki, operacje wyłącznie na bazie
    > danych w dobrze napisanym programie... Ale tak to pewnie nieliczni
    > zaprojektowali ;P

    To nie jest takie proste - masz program magazynowy dla hurtowni -
    towar przychodzi ze stawką 22% a wychodzi ze stawką 23%, masz zwroty
    towaru i korekty - wraca ze stawką 22% ale ponownie go możesz wydać
    już tylko ze stawką 23% itd.

    VAT likwidacyjny będzie zgrozą do wyliczenia, jeśli nie prowadzi się
    magazynu metodą FIFO.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl