  • Data: 2005-04-13 20:02:24
    Temat: Re: podatki od umowy zlecenia.
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia ..::Michał::.. <u...@o...pl>
    wystukał[a]:
    > a co sie dzieje z reszta podatku skoro do US daje 74,50
    > do ZUS 7,50
    > pracownik sam sobie to opłaca?

    No tak, masz racje. TAKA pomyłka. Przepraszam.
    Składkę zdrowotną w całości trzeba odjąć.
    Czyli 1000 - 85 -74,50 = 840,50 zł
    a do zusu idzie całość 85.
    Jeszcze raz przepraszam za wprowadzenie w błąd.
    Dociekliwy jesteś i spostrzegawczy - plus dla ciebie.

    Pozdrawiam
    {rpatsjzulgpmvubfguczwqhabkmihfcfcb}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #