  • Data: 2002-05-26 06:35:17
    Temat: Re: podatek z zagranicy - co chce ode mnie US
    Od: "Bolek LTC" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tego co wiem, to jezeli placisz podatki w Anglii nie musisz nic placic w
    > Polsce. Dla czego od dochodow uzyskanch w Anglii i tam opodatkowanych mial
    bys
    > placic znow podatki w Polsce?
    Bo tak mowi prawo i kobieta z US
    chodzi o wyrownanie - czyli abym na pewno zaplacil nie mniej niz trzeba. Z
    zalozenia podatku w Anglii zaplace wiecej, ale rpawo jest prawem.

    Interesuje mnie jeszcze cos innego - mianowicie z podatku zaplaconego w
    Anglii czesc pewno mi zwroca, bo mimo wszystko bedzie to na tyle mala kwota,
    ze bedzie zwrot - i jak wtedy z podatkiem w PL?
    Dajmy na to, ze po powrocie z UK rozlicze sie z US, a po tym rozliczeniu
    dostane jeszcze zwrot z UK, wiec w rzeczywistosci zaplace podatku mniej niz
    powiedzialem w US - czy mam sie z tego rozliczac ponownie???

    Bolek