eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipodatek u pracownika ambasady?Re: podatek u pracownika ambasady?
  • Data: 2009-09-05 21:42:11
    Temat: Re: podatek u pracownika ambasady?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 08:55:17 +0200, Tomek Głowacki napisał(a):

    > Witam serdecznie,
    >
    > Znajoma ostatnio zatrudniła się w szkole, która jest założona przez
    > ambasadę i funkcjonuje przy ambasadzie.
    >
    > Niby wszystko na umowę o pracę, ale zaskoczyła mnie tym, że w kadrach
    > szkolnych powiedziano jej, że o ile ZUS i chorobowe będą jej płacić, o
    > tyle podatek musi odprowadzić sama bo oni tego nie robią.
    >
    > Jaka to forma zatrudnienia, i o co w tym chodzi? Kadrówki u mnie
    > zgłupiały jak poszedłem podpytać...
    >
    > Jak się rozliczać z US? Co miesiąc jakimś odpowiednim formularzem?
    > Google milczą...

    ano trzeba się zapytać w ambasadzie !

    czasem bywa tak, że pracownicy techniczni ambasady, obcokrajowcy obywatele
    kraju w którym jest ambasada są zatrudnieni wg prawa tamtejszego tak jak za
    granicą i trzeba to traktować jak zatrudnienie zagraniczne, czyli w
    zależności od umów międzynarodowych.




    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Prywatna kolekcja antyków
    http://foto.3mam.net/antyki/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1