  • Data: 2015-12-02 12:43:18
    Temat: Re: podatek od supermarketow
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello jureq,

    Wednesday, December 2, 2015, 10:31:00 AM, you wrote:

    > Ja mam ten problem, że wiem jak wygląda w praktyce takie badanie mięsa.

    Jasne. Bo nie wiesz o tym, że lekarz weterynarii ODPOWIADA KARNIE za
    dopuszczenie do obrotu mięsa skażonego np. włośnicą.

    Jakoś nie słyszę, żeby powszechne były przypadki włośnicy w przypadku
    mięsa badanego. Natomiast włośnica w przypadkach uboju na dziko
    niestety nadal się zdarza. A to naprawdę paskudna choroba jest.

    Lekarze weterynarii za dobrze zarabiają na kontroli mięsa, żeby sobie
    pozwolić na olewanie swoich obowiązków.

    --
    Best regards,
    RoMan