  • Data: 2004-09-01 23:07:02
    Temat: Re: podatek od spadków i darowizn
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " artur" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ch4ob4$67f$1@inews.gazeta.pl...
    > Słuchajcie, czy jak dostanę od kogoś pieniądze (nie rzeczy tylko pieniądze
    > formie gotówki albo przelewu) to podlega to podatkowi od spadków i
    darowizn
    > czy podatkowi dochodowemu? Chodzi mi oczywiście o otrzymanie tych
    pieniędzy
    > bez ekwiwalentu (darowizna).

    Przeczytaj dokladnie _co_ napisales.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Juz?
    Ok. Pomoge.
    Zapytales sie czy darowizna podlega podatkowi dochodowemu, czy tez podatkowi
    od spadkow i _da-ro-wizn_

    Znasz juz odpowiedz?
    inna sprawa to fakt, czy przekroczysz odpowiedni prog powodujacy powstanie
    obowiazku zaplaty podatku. To zalezy kto daruje.