  • Data: 2005-01-18 09:42:04
    Temat: Re: podatek od nieruchmości - wspówłasność
    Od: "hanna" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > Powiedz kto jest podatnikiem :) (powinno być w ustawie coś w stylu
    > "podatnikami są...")
    ...właściciele etc..

    tak, to wiem, jeno rzecz w tym, że strony sie umówiły, że płaci tylko jeden
    współ-, odpowiedzialność jest solidarna - zakładając, że obowiązek został
    spełniony,
    czy osoby które nie uiszczają podatku muszą składać pustą deklarację?
    wczoraj minął termin, więc z ostrożności procesowej [in spe;-)] uznałam, że
    każdy składa + jeden płaci - ale wewnętrznie się z tym nie zgadzam.

    pozdr. hanka