  • Data: 2005-01-18 00:24:25
    Temat: Re: podatek od nieruchmości - wspówłasność
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 17 Jan 2005, hanna wrote:

    >+ witam
    >+ czy każdy ze współwłaścicieli ma obowiązek składać deklarację? bo mi to z
    >+ ustawy wprost nie wynika?

    ...kto jest podatnikiem ?
    Nie żartuję - to jest podstawa.
    Jeśli masz np. S.C., to dla *dochodowego* podatnikiem są "właściciele",
    więc deklaracje składają "każdy swoją".
    Ale dla VAT podatnikiem jest S.C. właśnie - to i deklarację składa
    S.C.
    Powiedz kto jest podatnikiem :) (powinno być w ustawie coś w stylu
    "podatnikami są...")

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)