    From: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podatek od mieszkan wlasnosciowych
    Date: Tue, 8 Dec 2009 01:44:33 -0800 (PST)

    On 8 Gru, 08:40, "murtaugh" <m...@p...pl> wrote:
    > w moim adm strasza tych co, chca zmienic spoldzielcze wlasnociowe na pelna
    > wlasnosc ze od nowego roku wchodza jakies niekorzystne przepisy podatkowe,
    > ktore spowoduja zroznicowanie tych dwoch praw. ci co maja pelna wlasnosc z
    > udzialem w gruncie beda rzekomo placic wiekszy podatek. czy to jest jakas
    > sciema czy tez prawda ? ktora ustawa/nowelizacja to reguluje i jaka bedzie
    > ta roznica ?

    Dostałem niedawno coś takiego (przy okazji polecę:
    http://filipstankiewicz.salon24.pl/):

    Witam Państwa,

    TO PRAWDOPODOBNIE OSTATNI MOMENT NA PRZEKSZTAŁCENIE SPÓŁDZIELCZEGO
    WŁASNOŚCIOWEGO LUB LOKATORSKIEGO PRAWA DO LOKALU W PEŁNĄ WŁASNOŚĆ!

    Aby uzyskać pełną własność mieszkania do końca 2009 roku trzeba złożyć
    swojej spółdzielni mieszkaniowej pismo w oparciu o załączony wniosek
    (inny dla każdego wariantu). Koniecznie należy odebrać potwierdzenie
    przyjęcia pisma na jego kopii z pieczątką spółdzielni i podpisem osoby
    przyjmującej.

    Ustawa która będzie obowiązywać od 2010 roku nie jest jeszcze znana,
    ale
    rządząca Platforma Obywatelska forsuje projekt korzystny dla lobby
    prezesów spółdzielni, a nie
    korzystny dla zwykłych ludzi. Władze PO chciały nawet ukarać posłankę
    PO, która przygotowała projekt korzystny dla większości obywateli.

    DLATEGO APELUJĘ DO PAŃSTWA O PRZEKAZANIE INFORMACJI ZNANYM PAŃSTWU
    LUDZIOM NALEŻĄCYM DO SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH.

    (wnioskiem, który był załączony służę, jeśli masz chęć).

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski